Google Adwords’deki Anahtar Kelime Aracı’nı
kullanarak çeşitli kategorilerde "ucuz" kelimesini içeren aramalardaki rekabete
bakıyorum. Bir hayli yüksek. Yani, herkes Google’da "ucuz cep telefonu", "en
ucuz cep" vs şeklinde başında sıfat görevi gören "ucuz" kelimesini kullanarak
arama yapıyor ve bekliyor ki Google, karşısına aradığını en ucuza satan siteyi çıkartacak.
Sihir gibi birşey :)
Chrome tarayıcısını gizli modda açarak (kişiselleştirilmiş
sonuçlardan sakınabilmek için), Google’da “en ucuz iphone 4s” arayalım. İlk
sayfada herkesin bildiği siteler çıkmaktadır. Peki bunlardan satış yapan site en
ucuza satış yapan site midir, "hayır" ve fiyat karşılaştırma siteleri daima en
ucuza satış yapan siteyi karşımıza çıkartabilmekte midir, "hayır".
Google arama sonuçlarını etkileyen tonla
parametre var; ama bu parametrelerin arasında "verification" yok. Yani, Google,
X ürününü en ucuza satan siteyi kaşımıza çat diye çıkartmaz. Peki kim/ne
çıkartır. Bu sihri MASYON.COM gerçekleştirmektedir; çünkü masyon.com özel
olarak bir X ürününün satıldığı ne kadar site varsa bunların tamamını ziyaret
etmektedir ve sizi sadece en ucuz siteye yönlendirmektedir ve size de sadece siteyi
takip etmek kalmaktadır. Böylelikle, hem daha az harcama yapıyorsunuz, hem de zamanınız size kalıyor.
Siteye üye olursanız, size günlük olarak
e-bülten göndeririz ve hiçbir fırsatı kaçırmazsınız. Üyelik: http://www.masyon.com/signup.php
Masyon Facebook hesabı da http://www.facebook.com/masyoncom
kesinlikle
YanıtlaSil