18 Eylül 2012 Salı

Masyon'un Aydınlatıcı Etkisi


Aşağıdaki grafik, bir ürünün 4 farklı mağazadaki fiyatına işaret etmektedir. Sıralama en ucuzdan en pahalıya doğrudur.
masyon.com alışveriş sitelerini sıralama














Bu grafik tam olarak, masyon.com olarak ne yaptığımızı özetlemektedir. Ne yapıyor masyon.com editörleri;
  • ürünü Google’da araştırıyor (tüm siteleri ziyaret ediyorlar)
  • alışveriş sitelerini fiyatlarına göre sıralıyor,
  • ve bakıyorlar en ucuz ikinci site ile en ucuz site arasında kayda değer fark var mı yok mu?
Kayda değer derken de en az %5’lik bir farktan bahsediyoruz.

Grafiğe göre, en ucuz ile  %6.67’lik bir fark söz konusu. Yani, masyon.com’da yayınlanmaya değer. Eğer, en ucuz site 700 değil de 720 TL olsa idi aradaki fark %4’e düşecekti ve ürün, masyon.com’da yayınlanmayacaktı.

Anlaşılacağı üzere, bizim işimiz sadece en ucuzu bulmak değil. Bizim işimiz, ziyaretçilerimize gerçek fırsatlar sunmak. Onları aydınlatmak.

Gerçek 1 örnek vermek gerekir ise http://www.masyon.com/detail/1347965021/Renkli-Tasli-Bun-Design-Avize-.html bağlantısındaki ürünün en ucuz fiyatı 139.9 TL. Bundan sonraki en ucuz fiyat da 199.9 TL. Yani tam olarak %30.2’lik fark söz konusu. Eğer en ucuz fiyat 139.9 TL değil de 190 TL olsa idi masyon.com’da bu güzel ürün yayınlanmayacaktı.

masyon.com ne işe yarar?
Özetle, editör arkadaşlarımız bir ürünü masyon.com’da yayınlamadan evvel fiyatın sıfır noktasına kadar iniyorlar, sizler ile gerçek fırsatları paylaşıyorlar. Masyon olmasa idi hayat bu kadar kârlı olmayacaktı. İşte bu, masyon.com’un aydınlatıcı etkisi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...